Friday, July 19, 2013

Cum scapi de mesajul care iti cere activarea windows-ului(Windows Genuine)

Daca nu ti-ai activat windows-ul pe calculatorul  si primesti frecvent mesajul cu Windows Genuine il poti dezactiva.
Pasii pentru dezactivarea Windows Genuine :
1. Apasati  "Ctrl," "Alt" si "Delete" si intrati in Task Manager
2.Click pe tabul de "Processes" si cautati in lista procesul  "wgatray.exe" si dati click  "End Process." Astfel notificarea ca windows-ul dvs. nu e Genuine nu va mai aparea.
3.Click pe Windows "Start" si restartati calculatorul. Apasati butonul  "F8" frecvent pana sa intre in Windows normal si din lista de optiuni alegeti SafeMode.
4. Apasati "Enter" si veti fi intrebati de parola de administrator.windows genuine
5. Click pe  "Start" si apoi pe  "My Computer." Intrati in folderul Windows de pe partitia C, iar apoi in
folderul “System32" . Gasiti fisierul  "wgatray.exe" si dati Delete pe el.

6 .Gasiti de asemenea folderul dllcache si intrati in el. In interiorul lui gasiti de asemenea fisierul "wgatray.exe" pe care va trebui sa il stergeti de asemenea.
7. Click pe Windows "Start", apoi in casuta de  "Run." scrieti "regedit" (fara ghilimele) si apasati  "Enter" pentru a intra in editorul de registrii.
8. Mergeti la  "HKEY_LOCAL_MACHINE" si apoi  "SOFTWARE." Click "Microsoft" si apoi click pe  "Windows NT." Click pe  "CurrentVersion" si apoi click pe  "Winlogon." Click pe  "Notify." Right-click pe  "WgaLogon" si apoi click pe "Delete."
8. goliti “recycle bin” si restartati calculatorul
E cel mai simplu mod de a scapa de mesajul care  iti cere activarea windows-ului(Windows Genuine)

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

Delivered by FeedBurner

16 comments:

  1. si daca in lista nu se gaseste acel wgatray??

    ReplyDelete
  2. AnonymousSeptember 5, 2013 at 2:33 AM
    si daca in lista nu se gaseste acel wgatray??
    pai nu exista !:))..ce sa se gaseasca..

    ReplyDelete
  3. AnonymousSeptember 5, 2013 at 2:33 AM
    si daca in lista nu se gaseste acel wgatray??
    pai nu exista !:))..ce sa se gaseasca..

    ReplyDelete
  4. Da, chiar nu e acel nume de proces, ce e de facut?, ca genuine tot apare, si nu am ce sa sterg din task manager.

    ReplyDelete
  5. Sal, ma sacaie si pe mine acel mesaj, insa nu am wgatray, am incercat tot ceea ce am gasit pe net si nu am reusit. Cand am incercat cu remove wga, mi-a aparut ceva de genul "MIcrosoft WGA notification, tool is not curently active on your system". NU ma deranjeaza ca este acolo in colt, insa, din 10 in 10 minute imi apare pe foaia de lucru. E fff sacaitor.

    ReplyDelete
  6. 7 Click pe "Start", apoi in casuta de "Run." scrieti "regedit" (fara ghilimele) si apasati "Enter" pentru a intra in editorul de registrii.
    Mergeti la "HKEY_LOCAL_MACHINE" si apoi "SOFTWARE." Click "Microsoft" si apoi click pe "Windows NT." Click pe "CurrentVersion" si apoi click pe "Winlogon." Click dreapta stergeti folderul "Notify." restart la pc si dispare pt totedeauna eu asa fac, baftaaa.......

    ReplyDelete
  7. La naiba cu toti pasii astia sugerati parca la misto...

    ReplyDelete
  8. Nu mai induceti lumea in eroare, WgaLogon nu mai apare nicaieri. Probabil la recentele update-uri au schimbat "denumirea "WgaLogon-ului". Poate ne "actualizam" si noi.

    ReplyDelete
  9. fisierul "Notify"nu apare nicaieri

    ReplyDelete
  10. Chiar merge varianta sugerata de popyca gogu

    ReplyDelete
  11. Nici mie nu imi apare wgalogon sau winlogon,e asa enervant mesajul acela,te scoate din joc,ca sa activezi windows-ul 8

    ReplyDelete
  12. beautiful site you have here, I look forward for more content, keep up the good work !
    SasaQQ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...