Sunday, October 23, 2011

Laptop vs. Desktop

Nu cred ca exista discutie de 'IT' sa nu se ajunga si la vesnica 'batalie' intre laptop si desktop. Am avut primul laptop acum 8 ani . Cu el am inceput sa lucrez mai serios si, desi nu era chiar similar cu un desktop , mi-am facut treaba foarte bine. Atunci mi-am dat seama si cat e de importanta mobilitatea pentru mine.
Anul trecut am luat unul nou, cel vechi era aproape 'dus', iar acesta este suficient de puternic
incat sa-mi ruleze programele fara nicio problema si suficient de mare incat sa pot face web design.
Nu as renunta la laptop nici daca as primi al mai tare desktop gratis. Probabil pe ala l-as vinde
Sunteti oameni de laptop sau desktop? Conteaza mobilitatea? Nu prea?

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

Delivered by FeedBurner

11 comments:

  1. sistem desktop(server grafic) nu se compara cu un laptop...

    ReplyDelete
  2. Pentru jocuri e mai un un desktop, dar laptopul e bun in portabilitate. As prefera sa am un desktop si un laptop.

    ReplyDelete
  3. I understand your idea, and I totally love your article.
    For what its worth I will tell all my friends about it, very creative.


    My weblog: best male enhancement products

    ReplyDelete
  4. Parerea mea este ca e mai util un laotop . Il poti avea cu tine oriunde .

    ReplyDelete
  5. victor nu-mi pare rau ca am desktop dar cand vara plec din oras as vrea un laptop fiind mai simplu de carat

    ReplyDelete
  6. Nice Blog, I’m really impressed with your efforts. Visit for
    SEO Service in Delhi

    ReplyDelete
  7. Join search discussion forums which are related to your internet site as well as organization and also make a connection with that community. Respond to threads, address people's questions and also offer your suggestions as well as recommendations. Make use of "Do-Follow" online forums. Helpforallseo Guest Posting

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...