Monday, June 3, 2013

Cum scapi de virusul care face scurtaturi la foldere pe stick-ul USB

Cum scapi de virusul care iti face toate folderele de pe stick shortcut-uri ?

Daca ai bagat stick-ul prin diverse calculatoare si ai luat virusi, si observi ca pe stick-ul tau sunt numai shortcut-uri trebuie sa urmezi pasii de mai jos.
1.Primul lucru, nu formata stick-ul USB.
2. Intra in Folder Options si vezi ca fisierele tale sa nu fie ascunse (hidden mode ).
3.Cauta pe net  "AutorunExterminator" si ruleaza-l(optional).
Acesta are rolul de a elimina autorun.inf de pe stick si de pe hard-disk.
4.Apoi click pe  "Start" -->Run –> Cmd  si OK. (pentru a intra in command prompt)
Apoi va trebui sa rulezi comanda
attrib -h -r -s /s /d g:\*.*
*ATENTIE – daca stick-ul tau USB nu are
labelul “g” atunci va trebui sa inlocuiesti g-ul de mai sus cu label-ul partitiei tale.
Gata.
Acum vei putea intra in directoarele de pe stick.
Optional, executa si o devirusare cu  Malwarebytes  Anti-Malware. Cauta download Malwarebytes  Anti-Malware pe google.

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

Delivered by FeedBurner

13 comments:

  1. te-a vizitat insusi virusul:)))

    ReplyDelete
  2. pai da...am fost binevoitor pentru un prieten, un moment de neatentie si gata....

    ReplyDelete
  3. am incercat chestia asta si nu vrea sa se stearga ,imi apare acces denied......

    ReplyDelete
  4. Iti multumesc din sufletttttt, m-ai ajutat sa-mi sterg rahatul de autorun.inf si sa imi vad fisierele de pe stick, eu care sunt praffff la partea asta cu computerele si tehnicile astea complicate! iti multumesc mult inca o data!!!!! Sunt recunoscatoare!

    ReplyDelete
  5. si daca am dat format inainte, nu se mai poate face nimic? am incercat, dar a mers doar pentru cateva secunde si partial...

    ReplyDelete
  6. Multumesc mult pentru solutie!!! Virusul de pe stick a fost sters, dar a ramas in pc si nu pot scapa de el...de fiecare data cand folosesc stickul, toate datele de pe el imi apar din nou ca scurtaturi. Ma puteti ajuta cumva? Am windows 7 si antivirus AVG...

    ReplyDelete
  7. Multumesc frumos. A functionat.

    ReplyDelete
  8. Multumesc mult! A functionat.

    ReplyDelete
  9. Am urmat toti pasii , mi-au aparut folderele normale pe stick . Dar si scurtaturile , incerc sa le sterg ... se sterg pentru 2 secunde apoi apar iar ... ce sa fac

    ReplyDelete
  10. nu gasesc 'folder option' am win 10

    ReplyDelete
  11. C:\Users\rcl>attrib -h -r -s /s /d f:\*.*
    Access denied - F:\ESD-USB\desktop.ini
    Access denied - F:\ESD-USB.lnk
    Access denied - F:\System Volume Information

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...