Monday, May 14, 2012

DELL S2330MX – un monitor de care te vei indragosti

A sosit vremea sa ma despart de vechiul meu monitor.Un DELL cu tub, de 19 inch care de mai mult de 6 ani cand a fost cumparat second-hand, nu m-a dezamagit niciodata. Nici un zgomot, nici o palpaire. A functionat tot timpul ireprosabil
E vremea sa trec si eu la tehnologia LED….si o sa raman tot la DELL.
Monitorul spre care m-am orientat este tot un DELL :) . E DELL S2330MX .

L-am vazut zilele trecute.
Era intr-o vitrina.Mi-a placut din primele momente si asteptam sa mi-l iau cat de curand.
E subtirel ,negru,lucios, cu colturi rorunjite si cu o rata de contrast incredibila si m-a cucerit cu imaginea vie in culori foarte naturale.
E frumos. Un design foarte frumos, compact si care se integreaza bine in medii moderne din zilele noastre.Sper sa reusesc sa il prind in perete , sa aiba tot ce ii trebuie is sa ma pot bucura de el.

Diagonala displayului de 23 inch il recomanda si mai mult, mai ales ca vizualizez mult continut multimedia si am nevoie atat de o rezolutie mare cat si de un display mare.
O sa il pot conecta  la calculator sau alte surse video prin port digital DVI sau pe port clasic analogic VGA. Pacat ca nu are un HDMI dar nu e o problema o sa iau  adaptor DVI-to-HDMI. Cred totusi ca si  DVI-ul isi face excelent treaba. Vad ca  porturile sunt dispuse optim pentru a se face usor accesul la ele, cablurile intra perpendicular in monitor. O sa imi placa si mai mult de el, pentru ca , consuma foarte putin curent, la luminozitate maxima doar 33 W.
Ce pot zice,monitor excelent ,design reusit, diagonala mare si pret competitiv. De asemenea faptul ca vine de la un producator precum Dell, iti ofera garantia unui suport tehnic ireprosabil si garantie extinsa de 3 ani.
In ansamblu, o parere buna asupra produsului, si vi-l recomand ca de altfel orice alte monitoare cu tehnologie LED.

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

Delivered by FeedBurner

comments

0 Responses to "DELL S2330MX – un monitor de care te vei indragosti"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...